woensdag 25 maart 2015

Testmama!

Testmama voor de leukste lunch.

Al een tijdje volg ik op facebook de pagina van de leukste lunch. En zo zag ik de oproep staan om testmama te worden. Dat is wat voor mij dacht ik! Ik houd erg van koken en creatief bezig zijn met eten. En ik vind het erg leuk om gezond en lekker eten voor mijn mannetjes te maken. Dus ik was erg enthousiast over de oproep voor testmama. Helemaal leuk dat ik een tijdje later een mail in mijn mailbox had waarin stond dat ik uitgekozen was voor het testen van deze leuke prikkers!


En dat uittesten heb ik gedaan, met in de keuken hulp van mijn kleinste mannetje. En bij het opeten heb ik hulp van al mijn drie mannen gehad. Mijn eerste reactie bij het zien van deze prikkers was wat zijn ze klein! Maar ze zijn natuurlijk ook bedoelt voor kleine hapjes, dus vooral geschikt voor een pauze hapje. En prima te doen voor een peuter of kleuter zoals hier in huis. Op een zondagmiddag dus de keuken in gedoken en mijn fantasie los laten gaan. En fantasie heb je eigenlijk helemaal niet nodig. De prikkers zijn ontzettend leuk van zichzelf, dat het eigenlijk niet zo heel veel uit maakt wat je eraan prikt.

Wij hebben de prikkers gebruikt voor onze dagelijkse monkeyplatter.


Een monkey platter is een groot bord of schaal met daarop allerlei lekkere en vooral gezonde hapjes. Hier stilt de monkey platter de grootste trek in de middag wanneer het nog geen tijd is om te gaan eten. Echt ideaal! En dit was het resultaat met deze leuke prikkers.




Het werd hier met smaak opgegeten en mijn mannetjes waren erg enthousiast over de leuke prikkers.




En voor de pauzehap werken ze helemaal prima. Meteen maar wat extra gemaakt voor hun snacktrommeltjes.




Dus al met al een leuke ervaring om testmama te mogen zijn en helemaal blij met deze leuke prikkers!

www.deleukstelunch.nl is trouwens een ontzettend leuke site, neem hier eens een kijkje op. Of ga naar http://www.zoetenzodeventer.nl/blog/ Aanraders!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten